2012. november 26., hétfő

beginning

most azon gondolkodom mi az isten lehet egy blog első bejegyzésében. meséljek magamról, stb. STB haha, ez a nevem. na, nem az anyakönyvi.
egyébként nem szeretek magamról mesélni. nem is nagyon volna mit, nem vagyok különösebben izgalmas személyiség.
a legrosszabb helyzeteken is tudok nevetni, és nem bírom ki, hogy ne kommentáljak mindent ami körülöttem történik. ezeket a véleményeket általában nem túl kedvesen megfogalmazott, építő jellegű kritikának kell felfogni (nem sokan értenek). mindenesetre én élvezem.
a szüleim idegeire megyek. a tanáraim nem túlzottan tolerálnak; megszokott kérdésük: "Te otthon is ilyen vagy?" neeeem.... csak az iskola fantasztikus pár órájára veszem fel ezt a stílust. egyébként nem vagyok rossz, csak hát a kommentárok... nem mindenkinek esnek jól.
most akkor befejezem szerintem. elég ennyi kezdetnek

nyau

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése